شب ارزو ها
شب ارزو ها


خـــــــــــدایا

مـــیان این همه آرزوهـــــــــــــــا

دلتنگتــــــــــرین بنده ی خود را دریــــــاب...

الهي ! بنده اي گم كرده راهم * بده راهم كه سرتاپا گناهم

اگر عمري به غفلت زيست كردم * تمام هستيم را نيست كردم

به هر در ، حلقه كوبيدم خدايا * لباس يأس پوشيدم خدايا

اسيرنفس هر جايي شدم من * مقيم شهر رسوايي شدم من

نچيدم گل زشاخ آرزويي * ندارم پيش مردم آبرويي

كنم با عجز و لابه بر تو اظهار * گنه كارم گنه كارم گنه كار

تو رحمان و رحيم و مهرباني * منم مهمان تو ، تو ميزباني

تو سوز سينه ام را ساز كردي * در رحمت به رويم باز كردي

تو گفتي توبه كن ، من مي پذيرم * ترحم كن اميرا من فقيرم

الهي!هرچه هستم هركه هستم * سرخوان عطاي تو نشستم

يقين دارم كه با اين شرمساري * نجاتم مي دهي از خوار و زاري

اگر كوه گنه گرديده بارم * يقين دارم علي را دوست دارم

ببخشا اي همه آگاهي من * گناهم را به خاطرخواهي من

الهي ! گرچه هستم غرق عصيان * پشيمانم پشيمانم پشيمان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : استاد
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
زمان : 10:23


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.