خدا بزرگ من
خدا بزرگ من


درروایت آمده است

که رسول خدا (ص) از خداوند در خواست نمود 

 که هنگام رستاخیزاز امتش نزد فرشتگان وپیامبران ودیگر امت ها  

باز خواست نخواند و حساب نکشد و زشتی هایشان را آشکار نسازد 

 و جز خدا و رسول کسی از این کار آگاه نگردد. 

خداوند فرمود: ای حبیب من ، من به بندگانم از تو مهربان ترم 

اگرتو خوش نمی داری که زشتی هایشان نزد غیرخودت آشکار گردد  

من نمی خواهم تو نیز از آن آگاه گردی. پس من به تنهایی از آنان  

حساب می کشم آن چنان که جز من کسی از گناهانشان آگاه نشود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : استاد
تاریخ : دو شنبه 24 آذر 1393
زمان : 9:32


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.