به کی بگم
به کی بگم


 

به کی بگم؟

به کی بگم درد دلم رو؟

به کی بگم غصه هام رو؟

به کسایی که جز خودشون کسی رو نمیبینن؟

به کسایی که هستن ولی با تو نیستن؟

خدایا به کی پناه بیارم که حرفامو بفهمه؟

به کی غصه هامو بگم که منو دستم نندازه؟

پسرایی که فقط حاضرن با دوست دخترشون حرف بزنن؟

یا دخترایی که فقط حاضرن با یه پسر حرف بزنن؟

خدایا دوست ندارم با کسی حرف بزنم که بخاطر جنسیتش درگیر منه...

خدایا دلم تو رو میخواد

تو... فقط و فقط و فقط تو

خدایا گناه کردم؟باشه

دوسم نداری؟باشه

میخوای عذابم بدی؟ اونم باشه

فقط یادت نره به تو پناه آوردم

اون همه که میگن تو مهربونی چی شد پس؟

من تنها... من بی کس به تو میگم کمکم کنی اونوقت تو با من قهر میکنی؟

خدایا چجوری میتونی منو عذابم کنی وقتی فقط و فقط نگام به توئه؟

چجوری میتونی تنهام بذاری وقتی که همدم و هم صحبتی جز تو ندارم؟

چجوری منو نبخشی وقتی با گریه و زاری به تو پناه میارم؟

خدای به این مهربونی چجوری حاضری منو تو آتیش بسوزونی

اونم وقتی از ته دلم بهت ایمان دارم

این همممه بخاطر تو چشمامو به روی خیلی ها بستم

این همه بخاطر تو گناه نکردم

بخاطر یه گناهی که اونم بخدا نمیدونم چیکارش باید بکنم...

بخاطر گناهی که نمیدونم چجوری ازش خلاص شم منو تنها گذاشتی؟

خب اگه میگی نکنم خودت کمکم کن...

خودت دستمو بگیر دیگه

تو که میتونی مگه نه؟ پس خودت درستش کن...

ولی خدا با من قهر نکن... از من رو برنگردون

من دلم بدجور میگیره وقتی میبینم بدون تو اینهمه تنهام...

خدایا میای آشتی؟

میگن یکی هست که باید منتظرش باشیم تا بیاد

وقتی اون بیاد همه چی درست میشه

اقلا خدا کنه اون بیاد

میدونم خدا... میدونم به دعای گربه سیاه بارون نمیاد

ولی به قولی من دعامو میکنم... خدا رو چه دیدی؟ شاید اومد.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده :
تاریخ : جمعه 5 دی 1393
زمان : 12:27


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.