تسبیح در و دیوار
تسبیح در و دیوار


حاج آقا رحيم ارباب نقل کرده اند:

يك شب من از اتاقم به قصد وضو به صحن مدرسه آمدم

كه نماز شب را بخوانم وقتي از اتاق بيرون آمدم ديدم

صداي همهمه اي مي آيد هر چه نگاه كردم ديدم همه جا

خاموش است ولي از همه جا و درختان و در و ديوار نجوايي

كه مانند ذكر بود به گوش مي رسيد. رفتم وضوخانه

ديدم آن جا هم صدا مي آيد، تعجب كردم كه اين

صداي ذكر از كجاست؟ آمدم در ايوان نماز بخوانم

متوجه شدم كه مرحوم آخوند كاشي در قنوت  نماز وترشان

ذكر مي گويند و گريه مي كنند و در و ديوار هم

اذكار را با او تكرار مي كنند. من همينطور ايستادم

و به او نگاه كردم تا نماز صبح شد...

فردا نزد ايشان رفتم

و ماجراي ديشب را براي ايشان بازگو نمودم

آخوند فرمودند خودتان شنيديد؟ گفتم بله

فرمودند :خداوند به شما عنايتي كرده است كه شنيده اي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : استاد
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393
زمان : 11:17


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.