لذت مناجات
لذت مناجات


 

لــــــــــــذت مناجــــــــــات

روزی حضرت موسی(ع)

در راه به جوانی بی ادبی برخورد کرد.

آن جوان در کمال بی شرمی گفت: «ای موسی!

من آنچه را خدای تو گفته به جا بیاور، انجام نخواهم داد

و آنچه را که امر کرده ترک کنم، به جا خواهم آورد.

به او بگو که تو هم به هر نحوی می خواهی

مرا عقوبت کن.» حضرت موسی(ع) از او صورت برگرداند

و به راه خویش ادامه داد تا این که در حال مناجات،

خداوند به او فرمود:از طرف ما نیز این پیام را به آن جوان برسان

و به او بگو ما تو را به عقوبتی مبتلاساخته ایم

که بالاتر از آن تصور نیست. اما اکنون درد آن را درک نمی کنی.

روزی درد آن را می فهمی که راه گریزی برایت نیست.

حضرت موسی(ع) عرض کرد: پروردگارا! من آن جوان را

بسیار سرحال و خرسند دیدم و در او هیچ گونه گرفتاری

مشاهده نکردم. خطاب شد: ای موسی! هر گاه من

به بنده ای غضب کنم، بزرگترین عقوبتی که به او می کنم،

لذت مناجات خود را از او می گیرم تا مستحق عذاب

جاودان گرددو این جوان اکنون متوجه نیست

و به زودی متوجه خواهد شد...

خدایا نکنه لذت مناجاتت را از من هم بگیری

نکنه در خونت را به روی من هم ببندی

بنده ی تو جز در خونه ی تو کجا برود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : استاد
تاریخ : یک شنبه 25 آبان 1393
زمان : 11:42


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.